Senaste Inlägg

Utmaning.


Okej, jag blev utmanad och jag tar utmaningen! Den som utmanade mig var Mimmi, som jag gick i högstadiet med.

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.



1.  När ingen ser eller hör mig... för jag låååånga samtal med verkligt folk och fantasifolk där jag verkligen sätter dem på plats och säger saker jag aldrig skulle ha sagt face to face.

2.
Jag går aldrig hemifrån utan… skor. 

3. Min blogg heter som den gör för att… jag heter Charlotta Larsson.

4.
Om jag vågade skulle jag… kanske gå upp i Eiffeltornet, men det är ett stoooooort kanske.

5.
Om 10 år kommer jag att… vara tjockare och äldre men inte nödvändigtvis sämre.


Eftersom ingen kommenterar min blogg vet jag inte vilka ni läsare är utom EN...

...Anna, du är härmed utmanad!








0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback