Senaste Inlägg

Hej bloggen




Okej...

Nu sitter jag här igen med inget av intresse att skriva om. På fredag drar vi norrut Vegar och jag, hans kusin Maren har bjudit oss till Vågå över helgen så då ska vi dit och ha en trevlig helg i trevligt sällskap. Ska se om gardinerna Maren köpte är lika fina hos henne som de är hos mig (Ja, jag köpte likadana).

Barnen ligger och sover sött i sina sängar... Trodde jag ja, där lät Leonora oss veta att hon inte somnat än och att hon är missnöjd med mitt beslut om att lägga henne...

Leonora går för övrigt under namnet Lilla My i barnehagen, väldigt passande. Liten och med ett våldsamt humör, endera väldigt glad eller vääääääldigt arg.

Adriana har lagt fram önskemål om sin födelsedagstårta i april. Rosa med röda hjärtan och prickar. Låter helt vansinnigt vackert tycker jag.

Nu sover båda barnen, det var en väldigt kort protest.

Vegar sitter nere och spelar ett nytt spel, jag ska mysa framför någon serie eller film som Vegar skulle hatat. Vad det blir återstår att se.

God fortsättning.











0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback