Senaste Inlägg

Onsdagsinlägg.




Eftersom Anna har så höga krav gällande bloggens innehåll tänkte jag fördjupa mig i ämnet vänskap.
Vad är vänskap, egentligen...?

Där försvann mitt intresse för ämnet och jag väljer att skriva om något annat.

Vår grannes hund rymmer och skiter på vår gräsmatta, jag hatar den hunden.
När vår granne går på tur med hunden kastar de hundpåsen med skit vid vägkanten, jag vet det eftersom jag såg det genom fönstret när jag stod och diskade.
Vår granne går in i vårt hus innan vi hinner resa oss upp för att öppna dörren.
Vi har persiennerna konstant nerdragna i vardagsrummet för annars kommer grannen på 10,000 anledningar till att gå ut i boden och samtidigt stirra in på oss genom fönstren.
Vår granne sitter på fällstolar på uppfarten hela dagarna, hela sommrarna till trots för att de ha världens bästa uteplats på baksidan bara för att vara säkra på att de får med sig allt alla andra gör, då främst oss.

Så då var det sagt.

I helgen fick jag för övrigt ett väldigt generöst erbjudande på Vågå´s lokala pub.
En ung man frågade om jag ville ha kuken. Det tycker jag var väldigt snällt eftersom jag har fått den uppfattningen att just kuken är väldigt viktig för män flest. Dock avböjde jag, vad skulle jag med den till liksom? Jag har ett alldeles utmärkt kön själv och dessutom tror jag att han skulle komma att ångra sig.









1 Kommentarer

Postat av: anna den 2012-01-29 @ 05:33:42
http://www.baraettglastill.blogsot.com

Ja har inte heller nå intresse av vänskap, så sjukt 00-tal med vänskap.

Nu har jag mer ytliga bekantskaper som jag skiter i att våra = mer tid åt mig själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback