Senaste Inlägg

Tisdag.




Tjenere!

Här sitter jag och gör tappra försök på att skriva medans Leonora leker en "Slit-och-dra-i-mammas-händer-lek". Jag vet inte helt vad leken går ut på men mycket av det handlar om att hon vill ha full kontroll och styrning över min kropp och främst då mina händer. Jag har tröttnat på leken för länge sedan men vad gör man inte för sina barn.

I helgen var som sagt jag och Vegar hos hans kusin och sambo i Vågå. Vi hade det storartat även om vädret kunde varit lite mindre vinter och mer sommar och sol, men det gäller ju för landet generellt.
Båda barnen (som var hos farmor och farfar) blev dock sjuka med feber undertiden vi var borta så det var ju inte så kul. Adriana har fortfarande feber och är allmänt slapp, Leonora är mer sig själv igen, inte fullt men på god väg.

I gårkväll hade jag ett gäng damer på besök för jag var värdinna för ett tupperwaremöte. Vi hade det väldigt trevligt och de blev helt galna efter Vegars brownies. Vi har efter många försök kommit fram till det som måste vara det perfekta receptet för brownies. Bara att skriva om dem får mina tankar mot kylskåpet där de resterande ligger.

I mars ska jag och barnen spendera tid i sverige igen. Vi glädjer oss massor! Nu börjar sura toner komma från min yngsta stolthet, dags att sova för Bola, Tryne sover redan. Kanske ska jag sova lite jag också.






1 Kommentarer

Postat av: Beate den 2012-02-09 @ 14:33:21

De brownisene er det beste jeg har smakt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback