Senaste Inlägg

Första budet!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Första budet har kommit in på 1450000, det står till måndag eftersom vi ska ha en till visning på lördag och bud får tidigast gå ut 24 timmar efter annonserad visning. I Norge, i Sverige har jag läst att massor av regler är helt knäppa på bostadsmarknaden. I Norge är alla bud, muntliga som skriftliga bindande. Inte i Sverige, där är det inte bindande fören man skriver köpekontrakt tydligen, DUUUUUUUMT! Men nu säljer jag lägenhet i Norge.

By the way, Adriana sitter i sin stol, ser på mig och bajsar. Hon är alltid vacker, över hela henne, när som helst och vad hon än gör. Tydligen är hon hård i magen för hon gnäller. Stackars lilla älsk!

Nu sitter hon bredvid mig och ser när jag skriver. Tillbaka till budet. Vi kommer inte att godta bud under 1550000, då kommer vi hellre att hyra ut, men det vet ju inte de andra intresserade, så om de vill ha är det bara att komma med högre! Jag är så glad, längtar tills Vegar kommer hem.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback