Senaste Inlägg

Helgen!

I helgen har mina kära föräldrar varit här på besök, de var väldigt kul att se dem igen men de var såklart mest intresserade av Adriana. På lördagen var vi först en tur på løiten lys, en STOR ljusbutik där de säljer de mest otroliga ljus som de gör själva, våning på våning med ljus till allt och alla. Sedan var vi alla bjudna till mommo och Offa på älgstek, det var  såunderbart gott att jag åt långt efter att jag var för mätt att äta mer och så hade mommo gjort hjortrontårta till dessert, mums! Sedan på kvällen när lilla fröken hade somnat såg vi på Max Manus, en väldigt bra norsk storsatsning som självklart ingen i sverige vet om. Sverige är så fruktansvärt dåliga på att ta emot norsk film och musik även om resten av världen rosar det! Nu idag har vi bara tagit det lugnt, suttit och pratat och gosat med bebisen. Efter att de åkt flyttade vi in Adrianas säng från vårt sovrum till hennes eget, jag gruvar mig väldigt men nu när hon sover hela natten sover vi alla bättre om vi sover i olika rum. Adriana vaknar när vi lägger oss och vi vaknar av hennes minsta ljud så egentligen är det bara bra men ändå, jag älskar att höra hennes sovljud. Nu klockan 19 blir det gröt sedan klockan 19.30 bad och till sist sova klockan 20.

Hoppas att allas helg har varit bara fin!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback