Senaste Inlägg

Onsdag.

I morse kom jag ett steg närmare körkortet. Jag anmälde mig på kvällskurs för att få lov att övningsköra. Känns bra, äntligen tar jag tag i det. Vill helst få det innan jag börjar jobba (feb?) men det tror jag inte att jag klarar men bara jag får det innan Adriana börjar i barnehage i aug 2010, det borde jag väl klara av?

Nu sover mitt gull, hon är så duktig. Varje kväll klockan 20.00 somnar hon i sin säng i sitt eget rum, klockan 05.00 lagom till att Vegar står upp vaknar hon och vill ha lite mat, så somnar hon och jag om. Klockan 08.00 vaknar hon och pratar i 15 minuter kanske, då ger jag henne en leksak så leker hon med den medans jag slumrar lite. ca klockan 09.00 tröttnar hon och vill upp. Då står vi upp.

Jag är bortskämd, varje morgon får jag sova ut. Bara därför blir nästa unge morgonsur.



Adrianas rum.



Adriana sover <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback