Senaste Inlägg

Årsdag

Sitter och läser lite bloggar och titt som tätt snubblar man över folk som firar årsdagar och har romantiska middagar. Vegar och jag har ingen sådan årsdag, vi blev tillsammans när jag var och hälsade på honom på nyårsafton. Men jag vill ha en årsdag. Så jag hittade mitt gamla pass och såg att vi åkte till turkiet den 4:e okt 03, det var en lördag. Tisdagen (Jag minns att det var en tisdag.) efter det såg jag Vegar för första gången på balkongen och blev kär det var den 7:e, där har vi vår årsdag, och i lagom tid att förbreda firandet.

Igår var jag och Daphne på jentetur på stan, vi firade hennes födelsedag (Som egentligen är idag.) med att sitta på café och gå lite i butikerna och prata om drömhusen våra. Det var riktigt mysigt. Jag köpte också en present till våra grannar som fått en till liten flicka, har redan sett henne och herre gud så liten! Hon vägde inte lika mycket som Adriana men var längre, kan inte första att min klump har varit så liten...

Förresten, i natt gick otroligt mycket bättre än föregående natt, märker förändring väldigt fort. Härligt!

3 Kommentarer

Postat av: Linda den 2009-09-27 @ 11:38:34
http://lindawik.blogg.se/

Ja den verkar va hur mysig och skön som helst :)

Men har inte köpt någon än.. men jag vill! =P

Fårse hur det blir..

Måste köpa amningströjor å ja , och det är inte billigt har jag sett...



Hoppas allt e bra med er :)

Postat av: Linda den 2009-09-27 @ 16:20:41
http://lindawik.blogg.se/

Hehe ja det är ju så onödigt dyrt att lägga ut pengar på såna tröjor som man bara använder ett tag,och sen om man ska sälja dom så får man inte ut det man har lagt ut för dom så det är bara onödigt tycker jag ,

Så jag kommer nog att köra med stora tröjor och dragkedjetröjor osv :P hehe!

Billigast så xD

Postat av: Linda den 2009-09-27 @ 16:20:48
http://lindawik.blogg.se/

Hehe ja det är ju så onödigt dyrt att lägga ut pengar på såna tröjor som man bara använder ett tag,och sen om man ska sälja dom så får man inte ut det man har lagt ut för dom så det är bara onödigt tycker jag ,

Så jag kommer nog att köra med stora tröjor och dragkedjetröjor osv :P hehe!

Billigast så xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback