Senaste Inlägg

Djävulskaninen!

Har faktiskt en väldigt bra ursäkt till min frånvaro under några dagar. Harald. Harald valde att gnaga av ännu en kabel, denna gång strömkabeln till pc:n. Nu känner jag för att gnaga av honom!

Vi har fullt av äckliga flugor och jag hatar dem verkligen av hela mitt hjärta. Finns inget vidrigare och mer irriterande djjur, född ur bajs sedan hoppat vidare genom bajs och sedan på maten vår och i våra ansikten!

Nu till lite trevligare saker, ska shoppa idag med svärmor :D Ska köpa badblöja till Adriana och en födelsedagspresent till Daphne. På tal om Daphnes födelsedag, igår gjorde jag bort mig... men berättar om det senare, måste gå nu!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback