Senaste Inlägg

God morgon!

I morse fick jag ett meddelande från en mamma i mammagruppen jag motvilligt är med i. ( Är helt fruktansvärt tråkigt!) Fan! tänkte jag, vad ska jag använda för ursäkt för att slippa. Så jag drog till med lögnen att jag hade lagt in bud på ett hus och måste vakta telefonen (Har ej hemtelefon). Nöjd med min lögn la mig mig på sidan och somnande om. Allt var härligt tills ett nytt meddelande kom in:

"Charlotta blir hjemme og
byr på hus :), Nini er bitt
av katt og skal viksineres o
g sønn Imre er syk Er
det ten, mon tro? Jeg tar
en sjefavgjørelse og
avlyser i dag. Jeg inviterer
dere hit på mandag kl 12
(obs) istedet, og håper at
flest mulig kan! Hilsen
******"

Jäklar! Kan de inte ha det kul utan mig?!

2 Kommentarer

Postat av: anna den 2009-09-17 @ 23:30:20
http://talkmypantsaway.blogg.se/

det borde så

charlotta hatar ihoptvingade grupper och tar hellre livet av sig än lyssnar på ert skitsnack.

Postat av: Charlotta den 2009-09-18 @ 10:10:58

Det hade varit mer riktigt ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback