Senaste Inlägg

Härliga fredag!

Härligt med fredag, Vegar är hemma tillsammans med oss! Förra helgen jobbade han både lördag och söndag så det var inte speciellt kul, såg mindre av honom än jag gör till vardags. Han börjar ju så tidigt att han sltar ofta runt 14.30 och är hemma kl 15 varje dag, det är bra sen när Adriana ska börja på barnehage så hon slipper ha fulla dagar. 

Usch, gruvar mig massor till det, men hon behöver inte börja fören barnehagestart i aug, vi har turen med barnvakt i hela maj och juni. Vegars mormor och morfar är ju ledig hela tiden, Vegars pappa jobbar 14 dagar och är sedan hemma 14 dagar och Vegars mamma är ledig varje onsdag, så vi har gott om barnvakter!

Vegar och jag pratade länge om huset igår, prisantydningen är på 1750000 men vi vill helst inte ge mer än 1550000, säljare gav oss ett motbud på 1650000 och banken har gett oss ok för det, men vi vet inte hur mycket vi får för vår lägenhet och så vill vi ha lite att modernisera för. Jag har väldig lust på det men jag känner mig splittrad.
Kanske bara ska vänta och hoppas på att han inte får sålt och sedan lägga in ett bud på 1550000 igen... :S

1 Kommentarer

Postat av: anna den 2009-09-18 @ 14:51:56
http://talkmypantsaway.blogg.se/

KÖP KÖP KÖP, lite dyrare vad gör det om hundra år.

Ni kan ju vänta lite med att renovera precis allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback