Senaste Inlägg

Hej hej!

Alla andra har ju och jag vill vara som alla andra.

Vet inte vilka som kommer att läsa min blogg, vet inte ens om någon kommer att göra det. Anna kanske?
Jag tänkte skriva om min jakt efter det perfekta (enligt mig) livet.

Detta vill jag ha:

* Fint hus (Har ett på lur, lägger in bud i morgon.)
* Körkort + Fin bil (Fan fan fan, jag kommer aldrig att få det!)
* Två barn (Helst tre, men min käre vill bara ha två och jag tänker inte tvinga på honom mer än han vill ha)
* Äktenskap (Skulle ha hänt i år, i alla fall förlovning om vi fått borglig regering men så blev det ju inte, kanske nästa val.)
* Hund (Är allergisk, men har tänkt tanken räv, Vegars tante föder upp.)
* Bättre jobb med fin lön
* Trivsammare jobb till Vegar

Det var allt jag kom på nu. Vill säkert ha mer.

Ha ha, jag är lurifax alltså, hade skrivit massa andra saker i detta inlägg men det tog jag bort. Kände att jag inte är riktigt redo ännu att höra vad andra anser om mina åsikter då jag misstänker att de flesta inte delar dem.

Kan ge ett liiiiitet smakprov bara. Jag älskar att klä min dotter i rosa, om jag får en son kommer jag inte att klä honom i det. Inte heller kommer jag att köpa barbiedockor till honom.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback