Senaste Inlägg

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Adriana har i natt sovit HELA natten, från 20.00-06.30, sedan ätit och somnat om, härligt! Hon verkar mycket mer förnöjd nu också.

Igår kom hon på att hon kunde jollra "Da Da, Ba ba, Ma ma...osv". Så nu gör hon det hela tiden, underbart gulligt. Självklart väljer jag att tolka Ma ma som mamma ;)

Inget samtal från mäklare har jag fått heller, så hoppet börjar sakta komma sig igen. Men även om ingen annan vill ha det är det ju inte säkert att han vill sälja för 1550000. Men hoppas kan man ju alltid.

Igår var vi ner till grannen som fått en liten flicka, helt otroligt hur liten! Har verkligen Adriana varit så liten?! Tydligen...



Adriana på sjukhuset.


1 Kommentarer

Postat av: Emma Viklund den 2009-09-30 @ 17:01:54
http://mammatillviggo.blogg.se/

Tack för kommentaren! :D



Ja, jag vet att dom egentligen inte ska sitta själv.. mamma tjatar alltid på mig om det, men vi har han ju bara sittandes en liten liten stund.. :) jag tycker inte det skulle spela roll för dom sitter ju i babysittern med :) och där låter jag honom inte alls sitta nå länge... kanske längre än då han sitter tex. i soffan men ändå inte såå länge :)



Vad skönt att hon sovit hela natten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback