Senaste Inlägg

Kanin!!!

Igår kväll tänkte Vegar och jag se på en film, vi satte in filmen och väntade... Inget hände. Så jag böjde mig ner för att se in i kabeldjungeln och försöka finna felet. Felet stirrade mig rakt i trynet. En fet kabel var avbiten och många små skadade. Vet inte helt vilka det är då jag inte ville sticka in handen. I fredags fick jag en stöt då jag kom åt en lampsladd han hade gnagt på. Jäkla skitkanin!

Nu har vi ännu en anledning till att skaffa hus, stort uteområde till Harald. Inte aktuellt att ha honom i innebur, inte heller att ge bort honom eller avliva honom. Vi har köpt honom och det är vårt ansvar att han har det bra.



Harald som klättrat upp på bordet och tagit plommon ur fruktskålen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback