Senaste Inlägg

Räkningar!

Har betalat räkningar, tycker att jag gör det hela tiden, men det ät skönt när man gjort det.

Nu sover mitt sällskap igen, var lite av en kamp att få henne att somna nu, jättetrött men ville inte ligga i sängen. Hon blev så hysteriskt arg och jag var bara tvungen att skratta, hon ser så söt och kul ut när hon är förbannad, armarna viftar och benen sparkar med en väldig fart :D

Jag borde göra så mycket men lusten finns inte där. Städa lite mer, duscha och klä på mig (Det är faktiskt sant, jag har varit vaken i många timmar men sitter fortfarande i morgonrock).

Idag ska vi köpa glass!!! Häagen-Dazs! Jag ska ha smaken strawberry cheesecake för den är underbar. Myspys fredag! Och så måste vi köpa ny kabel för att se film i kväll, har massor av blue-ray vi inte sett.

1 Kommentarer

Postat av: Emma Viklund den 2009-09-18 @ 13:53:21
http://mammatillviggo.blogg.se/

Ja, precis!!! Jag blir jätteavundsjuk då Viggo smajlar upp sig direkt då Joel kommer hem eller visar sig haha... Han kan le och "prata" på hur länge som helst och så gör han aldrig med mig.. :)



Vilken fin blogg du har, den ligger i mina favoriter nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback