Senaste Inlägg

Sugen på snop?

"Sugen på snop?" Så står det vårat flingpaket, men på norska betyder det: Sugen på "en godbit", eller götta som Anna så snällt hjälpte mig med att finna (Hon kom på ordet godbit också). Kelloggs tycker att man ska äta cornflakes när man är sugen på godis, jag är sugen på godis inte tänker jag äta flingor!

Jag börjar att bli ganska så hungrig, men Vegar sover och han och Andreas (Vegars bror) ska inte handla före kl. 17. Adriana sover också, bara jag som är vaken.

När jag läser igenom mina inlägg inser jag att det jag skriver inte kan vara av intresse för folk flest, men det bör inte hindra er från att läsa... Vem vet, kanske jag plötsligt skriver något spännande?!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback