Senaste Inlägg

Tråkigt!

Jag har tråkigt! Vegar och Adriana sover KJEDELIG!

Jag har lust på en tjejkompis som bor nära. En att skvallra med. Om Anna bodde här så skulle jag bjuda över henne att sova över. Ingen av de andra vännerna jag har här duger till sånt. När jag var hemma i Sverige i sommar så stannade jag kvar en vecka extra när Vegar åkte hem. Då sov Anna över och vi låg och pratade, kändes nästan som när vi var små, en liten skillnad var nog den lilla damen som sov bredvid mig.

Ibland längtar jag hem något väldigt, skulle så gärna velat ha familjen närmare. Alla besök bli nu så krävande, vi måste alla bo ihop och själva resan är ju inte så kort heller. Skulle vilja att vi kunde ta helt vanliga kaffebesök eller en tur till stan. Men men, är man så dum och faller för en norrmann blir det som det blir. Men det var oundvikligt, han är för vacker för mig att stå emot.

Anna och jag i Mannes epa. Det var en upplevelse.

 



Vegar i Turkiet 2003 <3 <3 <3 <3


1 Kommentarer

Postat av: Linda den 2009-09-18 @ 10:46:13
http://lindawik.blogg.se/

Kort hår borde han ha Vegar tycker jag xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback