Senaste Inlägg

Vaken.

Är egentligen trött men gidder inte å sova. Är nervös inför i morgon, då kommer telefonen att ringa.

"Hei, dette er BLABLA fra hedmark eiendom. Vi har fått in ett bud på enervegen 4 på XXXXXXX. Det står till idag kl. XX.XX"

Usch för andra folk!

Jag vill verkligen ha det huset och jag "vet" att vi inte kommer att få det. Det värsta är att jag självplågar mig med att sitta och se i reklamblad med byggmatrial, golv och väggar bara får att göra min besvikelse så stor som det bara går. Jag är inte alltid smart.

Nej, för att inte bli helt förstörd inför i morgon måste jag nog lägga mig. Jag måste svara mäklaren med stadig, utvilad röst. Jag ska med värdighet förlora kampen.

P.s
Jag kommer hata den som får huset och lägga dumma saker i dennes brevlåda. Jag är inte alltid mogen.








0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback