Senaste Inlägg

Vegars födelsedag!

Idag blir min älskade 22 år, det ska firas. Egentligen har han redan fått sina presenter från mig men ska laga mat och så tills han kommer hem.

I morgon är det visning på huset så jag räknar med att det blir sålt på måndag, kommer på mig själv med att sitta med en sur min då jag skriver detta. Men lika bra, om det är så att inte vi ska få det är det ingen idé att dröja det.

Adriana sitter bredvid mig i sin stol, vi låg på lekmattan nyss och jag försökte locka henne till å rulla sig. Noll intresserad. Hon är väldigt sen med det. Men inte bryr vi oss om det, hon prioriterar andra ting. Hon är väldigt duktig och precis på gripandet och sitter upp nästan helt uan stöd. Vi får ta det som det kommer bara. All hennes energi går väl åt till växandet. Hon var 70 centimeter lång på 4 månaderkontrollen, ska på 5 månaders på onsdag ehuru hon blev 5 månader den 13:e. De vill ta alla aprilungar i området samma dag.

Skrev till en i mammagruppen igår, berättade att vi har börjat på babysim och hädanefter inte kan vara med på träffarna om torsdagar. Glad i hågen drog jag på babysim, tänkte att nu slipper jag detta tills...

*Bip bip* (sms mottages)

"Vi møttes ikke på torsdag vi andre heller, flere som ikke kunne! Vi har snakket på å bytte dag till mandag, flere som har problemer med torsdagene. Håper det kan passe bedre for deg også?!"


Hur kan detta gå till?! Varför?!


P.s
Adriana älskade babysim en självklart glömde jag kameran, dumma mamma! Men ska väl tillbaka nästa tordag.

1 Kommentarer

Postat av: anna den 2009-09-25 @ 18:02:22
http://talkmypantsaway.blogg.se/

ljug hon har visst rullat.

en gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback