Senaste Inlägg

Visst ja...

Skulle ju berätta om hur jag gjorde bort mig... var egentligen inte så farligt men det borde inte ha hänt.

Jag vet att Daphne har födelsedag den 22:a eller den 23:e, vet inte helt men var NÄSTAN säker på att det var den 22:a. Saken är den att jag borde verkligen veta, har hört det så många gånger bara senaste veckorna men men. Försökte i alla fall i många dagar att fiska efter rätta datumet men utan napp.

Jag: Snart så har du bursdag ja...
Daphne: Ja, det har jeg.

Inget mer med det.

Jag: Passa på att njuta av dina sista dagar som 24, inte många kvar...
Daphne: Trur ikke det blir så stor forskjell.

Nehe...

Men i alla fall chansade jag den 22:a och gav henne ett gratulationsmeddelande, det värsta som kunde hända var ju att hon fyllde den 23:e och då skulle jag stiligt ljuga "Men är det inte den 23:e idag?"

Men hur ljuger man ett stiligt svar när svaret man får tillbaka är... "Uhm, takk :s Men jeg har ikke bursdag før den 27:e (søndag)."


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback