Senaste Inlägg

Ingen energi.

Vet inte vad det är med mig, har noll energi och därmed inget gjort. Men igår var jag duktig i alla fall och läste på teorin, satt i många timmar, blir att fortsätta så om kvällarna när Adriana sover. Nästa körlektion har jag på fredag, ska försöka ha så ofta som möjligt och efter den 24:e kan Andreas (Vegars bror) köra med mig för han fyller 25 då. Nu ska jag ha det jäkla kökortet!

Har sökt om brukernavn på Stangekommunes hemsida så att jag kan börja söka efter barnehageplass till Adriana, fick det i posten ett par dagar efter men ser då att jag måste registrera barnet mitt på min sida och få det godkänt innan jag kan söka. Gjorde det igår kväll man harinte fått det godkänt än. Bajs, jag vill få det gjort så jag kan vara säker på att hon får en bra plats.

Vill söka som första val http://www.utsiktenbarnehage.no/, och som andra
http://www.stange.kommune.no/stange/www/site/barn_og_
unge/barnehager/ottestad_distrikt/hoberg_barnehage/
.
Den första är en privat men verkar jättefin och jag har hört många som sagt att den är bra, den andra är kommunal och den har jag gått förbi många gånger och känner en som jobbar där, verkar också bra. Usch jag gruvar mig nåt fruktansvärt till detta. Men det blir inte fören i augusti då.

Känns helt sjukt att tänka på att andra ska ta hand om min unge medans jag drar på jobb och tar hand om andras ungar. Det är FEL!

Nej. nu ska min lilla grodkorv få lite pussar och gos oc sedan lite mat efter det.

Ha det på badet!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback