Senaste Inlägg

Jag ber om ursäkt.

Väl medveten om att jag varit slarvig på att skriva ber jag nu om ursäkt. Datorn har stått på golvet men nu hyar jag äntligen kopplat ihop den och ställt den upp på bordet så kanske jag blir mer duktig på att uppdatera mig nu. Mycket har hänt i senare tid. Börjat komma i ordning hemma nu, nu gäller det bara att komma igång med rivning och uppbyggning av nytt kök, troligtvis blir det i slutet av februari för då har Vegar en vecka ledigt. Men det blir bara att riva golv och vägg och lägga upp nya rör och lägga nytt golv också då. Får se om det blir gjort något med väggarna då, själva köket får vi se när det blir, kanske till våren. under denna vecka ska i alla fall jag och Adriana ta en tur till familjen i Jättendal, det blir mysigt. Vi har inte varit där sedan i sommras. 

Vi har plågats under extremkylan här, har ju fått en värmepump men de kan inte ordna de sista med den när det är så här kallt. Men jag tror det börjar bli bättre, igår var det "bara" -23. Har ju varit -30 länge så nu börjar det bli dags för lite varmare väder tycker jag så att vi kan dra ut på skidturer. Vi köpte nya skidor förra året men har inte fått prova dem ännu. Blir väl i påsk på hytta det.

Adriana fortsätter att vara en lång tjej. På 9-månaders kontrollen var hon 77 cm lång men hon följer i alla fall sin genen kurva så det går bra. Hon drar sig upp längst alla möbler nu, klappar händerna och vinkar. Tänkt så fort tiden går. Snart är hon ett år, ett helt år!

Oja, en sista grej. På måndag har jag min förtsa körlektion. Jag vill ha körkort nu.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback