Senaste Inlägg

Körlektion

I dag klockan 15.30 ska jag har min allra första körlektion, hoppas att det ska gå bra. Jag ska ha samma kör lärare som Vegar hade och han säger att han är jättebra. Jag har träffat honom ett par gånger och han verkar trevlig.

Min lilla sötgris sover nu så jag borde passa på att göra massa nytta, men arbetslusten finns inte där. Jag borde också passa på att äta något så jag måste gå på jakt i kylskåpet efter något frestande. I morse fick jag faktiskt sova till klockan 10!!! Vi kom hem lite sent igår, var på besök hos ett vännerpar som just fått en son, åt pizza och pratade så var vi väl hemma lite efter 20 och Adriana kom i säng lite för 21 så hon när hon vaknade vid 6.30 tog jag henne i vår säng gav henne mat och så somnade hon om tillsammans med mig, mys! sedan sov hon till klockan 9, då satte jag på radion och gav henne några leksaker i hennes säng där lekte hon medans jag slumrade lite.

Nej, nu måste jag skynda mig att ordna mat så kanske jag kan få äta lite medans Gulltrynet sover.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback