Senaste Inlägg

Ny iskall dag.

Varför kan vi inte få lite mildare väder så att man kan vara ute? Solen strålar och lockar, men luften ute är allt för kall att andas in, speciellt för småtjejer på 9 månader . Vi får nog bra ge oss till tåls.

Denna vecka ska vi besöka ett vännerpar av oss som fick en liten pojke den 20 dec. Skulle ha hälsat på tidigare men jag har varit sjuk i någon bakterieinfektion så vi har varit tungna att vänta tills jag blivit färdig med antibiotikan. Det är jag nu i dag, så nu glädjer jag mig att se den lille Leo-Martinique. Måste bara komma i väg och köpa en present också. Kanske vi kunde göra det idag, då kunde vi svippa inom elkjøp också och se om vi kan få tillbaka vår dator som hålls gisslan. Vi lämnade ju in vår bärbara som jag spillt läsk över för att de skulle kunna rengäora den eller något. Den fungerade helt fint när den var iskall, men när den blev varm smälte klibbet inne i dtorn så tangentbordet slutade att fungera. Men så fick vi ett meddelande att de var tvungna att byta ditt och datt och totalpriset på det skulle bli över 4000 vilket inte ens datorn kostade som ny. Så då sa vi nej tack. Men de sa att de kunde ändå ta ut alla filer och det skulle kosta ca 1000. Jag tror att jag vill göra det, har ju alltpå den, filmen från förlossningen och alla andra filmer och bilder på Adriana. Tänk om vi skulle förlora dem i vårt försök på att rengöra den själv.

Nu tror jag min lilla pudding-paj har vaknat från sin förmiddagsvila.

Hade på badet!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback