Senaste Inlägg

Tråkig dag.

Idag har jag haft det tråkigt, diskat en hög med disk har jag gjort och plockat ihop, ska försöka få dammsugat och skurat också. Härligt när allt är helt rent och städat.

Jag har även sök om barnehageplats till Adriana med uppstart 1 aug, får se om hon får något av mina val. Hoppas det. Snart, klockan 16 har jag min andra körlektion. Hoppas att det går lika bra som sist, då fick jag köra runt lite i ett bostadsområde, även testa backestart och lite smått. Han sa att jag var väldigt duktg :). I morgon ska vi på middag hos Bente och Stig, Andreas fyller 25 på söndag och det ska firas med helstekt ørret (öring?). NAM! Blir inte mycket godare än det. Även min käraste kusin Anna fyller år den 24:e, 22 år blir hon då. Tiden går ju så sjukt fort, Adriana är nu 9 månader, hon blev det den 13:e. Nu har hon levt på "utsidan" längre än hon låg i min mage. Lilla gull! Tänk när jag var så gammal som hon gick jag, tog ju mina första steg när jag var 8,5 månad, det var otroligt tidigt. Svårt att se för mig Adriana gå, hon kan ju gå runt möbler när håller i sig.

Hon kan så mycket. När man säger "Klappe" så klappar hon händerna. Det har hon kunnat längst, sen i november någon gång. Men nu kan hon vinka när man säger "Hei hei" och så höjer hon armarna över sig när man säger "Så stor". Dessutom kryper hon runt och drar sig upp längt alla möbler. Man får lättare panik när man försöker hinna med.

Har äntligen börjat på att skriva min förlossningsberättelse, kommer ju inte ihåg så mycket av själv värkarbetet men när jag väl började att skriva bara kom det tillbaka. Tur också att jag har en kär älsking som kan hjälpa mig, mycket av det jag skriver minns jag inte själv utan det är han som har berättat för mig. Får se om den dyker upp senare under dagen.

Ha det på badet!


1 Kommentarer

Postat av: Anna-Maria den 2010-01-22 @ 16:33:07
http://finatapeter.blogg.se/

Tack snälla du för dina varma ord!

Det är helt underbart att vara en familj.. =)



Och jag önskar er all lycka i framtiden..



Ps, du är duktig som tok hand om diskberget, mitt står fortfarande.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback