Senaste Inlägg

Knäppt...

I morse vaknade jag och upptäckte något knäppt. Jag hade fått två nya kommentarer på mitt senaste inlägg av folk jag inte ens känner?! Herre gud, jag blir imponerad av att folk jag känner läst min blogg men främlingar?

Anledningen till min förvåning är väl ganska uppenbar. Jag vet att jag antagligen skriver en fruktansvärt tråkig blogg. Uppdaterar en gång i månaden och då bara om vad ungen min har gjort, för lat för att ta bilder och lägga upp. Bloggen har sett likadan ut sedan jag startade den och lär fortsätta med det.

Men va fan, tacksam är jag ju! Så ja, denna morgon har ju i alla fall varit bra och i går var skaplig den med.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback