Senaste Inlägg

Ja, se det snöar...

Det var väl roligt, hurra! NEJ! Det var inte roligt! Med snö kommer trubbel och kyla. Jag tycker att snö kan vänta till första advent och sedan försvinna igen 1:a mars (Måste få lite tid på oss att dra på skidturer).

Men en rolig sak som händer idag är att mina kära föräldrar kommer och stannar helt till på söndag! Det är roligt det.

I natt sov Adriana hela natten igen. Jag var duktig i går och monterade ett värmeelement på hennes rum så det blev gott och varmt och tydligen var det lyckat. Hon sov från 19 till ca 6.30. Då gick jag in till henne, gav henne nappen och sa att hon skulle försöka att sova lite till. Så somnade hon om till ca 7.30. Då ringde jag ner till Vegar (Han sover på gästrummet) så att han kunde komma upp och hämta henne.

Nu har Vegar och brodern hans kört iväg med en släpvagn full med massa skräp och jag ska bädda om i gästrummet så att mamma och pappa kan sova där och bädda till Vegar i Leonoras rum.







1 Kommentarer

Postat av: Linda den 2010-11-13 @ 11:49:58
http://lindawik.blogg.se/

Haha, måste bara fråga :P Varför sover inte vegar med dig? :)



Allt bra annar då? hur gåre med era gullhönor då?!

Sköt om er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback