Senaste Inlägg

Sovit...

I "morse" var jag hos läkaren på 6-veckorskontroll. Allt såg bara fint ut så jag är klar för en graviditet till vilket absolut inte sker! Efter nyår kommer det in en spiral som stannar i 5 år för att sedan bytas ut mot en ny, detta tills jag kommit i menopaus och kan rulla runt i höet helt utan tankar på konsekvenser.

Sedan dess har jag sovit flera timmar, är fortfarande trött. Drömde att Vegar och Andreas kom upp med saft för att jag var så törstig, men de kom ju aldrig på riktgt så jag var tvungen att kämpa mig ur min dvala och gå ner själv.

I köket lagas det just nu vitt vin och julkonfekt till julklappar, det röda vinet är redan avklarat... Dessa pojkar och deras projekt.

Nu måste jag ha mer saft, skrivandet gjorde mig mer törstig.





3 Kommentarer

Postat av: anna den 2010-11-16 @ 16:10:10

"konsikvenser"



förlåt men det är ju askul att du skrev fel. ser ut som något jag skulle ha skrivit när jag var liten!

Postat av: stina den 2010-11-16 @ 16:39:26
http://mammastinsen.blogg.se/

nja har inte funderat så mkt på namn än, har ett pojknamn ja gillar som klingar fint med elvin, men tjej namn har ja inte ens tänkt på haha bara för ja tror att det e en kille :P, bara därför är det väl en tjej då kanske :P

Postat av: charlotta den 2010-11-16 @ 18:29:45
http://charlottala.blogg.se/

Anna: Har ändrat nu, PINSAMT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback