Senaste Inlägg

Bones-torsdag.

Torsdag i dag, BONES ikväll. Myspys!

Ett tag sen sist nu. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men det är så att jag vet att det finns personer som läser min blogg som jag inte vill ska veta allt. Så jag väljer att helt enkelt inte skriva något alls.

Men det jag kan berätta är att Leonora blev en månad i går. Fruktansvärt gullig är hon också såklart, även om han inte är lik mig på en fläck ;).

Dagarna går liksom i ett med två småbarn, alltid någon som kräver något men denna morgon var i alla fall lite annorlunda. Vegar stod upp med Adriana och jag fick sovmorgon. När jag äntligen stod upp hade Vegar städat hela köket och vardagsrummet och förberett amerikanska pannkakor till frukost. Härlig start! Nu sover båda flickorna men jag hade tänkt att vi skulle ta oss en promenad efteråt, gott att komma ut i höstsolen.

Jag har länge tänkt att ta bilder av köket och visa er men jag har bara inte orkat, får se när det blir.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback