Senaste Inlägg

Måndag, regniga måndag...

Regn i dag... Grått och trist. Idag gick vi hela familjen till barnehagen när vi skulle lämna Adriana. Första turen med vagn för Leonora och det gick väldigt bra. Trevligt att starta dagen med en promenad också. Blir det samma i morgon med den lilla skillnaden att då är jag själv med två ungar. Vegar börjar jobba igen i morgon och jag gruvar mig något våldsamt. Är faktiskt inte det lättaste med två småflickor, speciellt inte när den äldsta är ganska liten själv. Vi har under dessa två veckor som tvåbarnsföräldrar fått upptäcka exakt hur lite sömn man kan klara sig på, det är lite.

I helgen var mina föräldrar här, det var otroligt skönt. Någon som hade tid att leka med Adriana så mycket som hon ville. 

Nu tapetserar Vegar det sista i den lilla gången utanför gästrummet så det blir klart. Nu är det bara Leonoras fondvägg kvar. Vi sparade en vägg otapetserad i hennes rum medans vi väntade på om det blev en flicka eller pojke. Så nu måste vi hitta en söt flickig tapet och få upp den och så är det bara väggarna i gången utanför sovrummen att göra innan det är klart för i år. Tror att vi ska ha tapet där också men vi får se vad vi gör. 
Nästa år ska vi bygga större badrum och större sovrum till oss men det blir som sagt då. Nu tar vi vinterpaus.

Nu borde jag plocka ihop. Är ett sådant tillfälle som sällan dyker upp nu för tiden, Leonora sover och Adriana är inte hemma. Jag borde ta tillfället i akt... Borde.

1 Kommentarer

Postat av: emma den 2010-10-06 @ 19:23:58
http://emmadendar.blogg.se/

hehe på dollar har vi köpte den :P ville ha i vit med den fanns inte. :P passa på och sov istället när det är lite lugn hemma..

Måste vara fullt upp för er hemma nu =)

Hoppas de går superbra med era söta flickor =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback