Senaste Inlägg

7:e septermber 2010

Vegar lägger just nu fugmasse mellom flisen på köket, snart klart! Färgvalen våra är kanske lite trista, svart, vitt och grått men tänkte pynta upp med fina gardiner i någon färg och lite pynt. Vi hittade ju aldrig gardiner som passade så jag sydde egna av ett par längder jag hade liggandes hemma, de blev fina men även de är grå så det ser lite dystert ut.

Vi har rivit ut det gamla köket och där håller just nu ett litet gästrum och en liten extra toalett på att byggas fram, men det är ännu i startgroparna. Kul när det sker så mycket här hemma.

I morgon har jag födelsedag, 23 år blir jag. Kära nån vad fort tiden flyr, jag hinner inte med. jag har ju för böveln gått och blivit vuxen?!

Jag ska även till barnmorska i morgon och se om det hänt något sedan sist, om inte så faller jag ner på golvet i gråt där och då. Orkar inte gå runt med dessa förvärkar från helvete, det tar ju all energi. Vet dessutom att jag är otrevlig att umgås med, jag käftar på stackars Vegar så det är helt otroligt att han fortfarande vågar öppna munnen. Men jag sa till honom idag att så länge han alltid håller med mig och säger att jag har rätt ända fram förlossningen så ska det nog gå bra.

1 Kommentarer

Postat av: emma den 2010-09-08 @ 21:16:28
http://emmadendar.blogg.se/

Grattis på din dag =)

Hoppas att er bäbis kommer snart..

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback