Senaste Inlägg

En lördagsmorgonsyssla.

ALLA TJEJER GÖR TESTET!
TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER / MOGENHET
 Tonåren:
Hur gammal är du? - 23-ton
Hur tycker du att du har det hemma? - Just nu ett byggkaos.
Har du bra självförtroende? - Beror på situation.
Kan du lita på dig själv? - Det hoppas jag.
Vill du ändra på något i ditt liv? - Jag vet inte jag, kanske kunde Jättendal ligga lite närmare.
Något du vill ändra över din kropp? - Ja, skulle vilja att den var nyförlöst istället för höggravid.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? - Jag har mina dagar.

Kärlek
:

Har du någon kille? - Jag har en man!
Vill du ha kille? - Jag vill ha en man.
Gillar du någon nu? - Jag hatar den frågan, jag går inte precis runt och hatar alla. Fråga som det är, "Är du förälskad just nu?" Ja, det är jag.
Som heter? - Den jag är förälskad i heter Vegar.
Trivs du tillsammans med någon kille? - Knäpp fråga! Skulle jag vantrivas med alla av motsatt kön?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - Om ett förhållande är kort är det antagligen inte speiellt bra heller.

Vänner:

Har du bra vänner? - Har någon bra vän och några stycken bekanta. Är inte så väldigt social av mig.
Du tycker om att va med dina vänner? - Ett tag i alla fall, jag kan tycka det blir slitsamt med för länge för ofta.
Har du många vänner? - Nej.
Vad heter dom som du litar på mest? - Jag litar väldigt på Anna.
Vad heter din/dina allra bästa vän? - har ingen bästa vän, Vegar kanske då.
Vad är bäst tycker du, att få ha bra vänner, eller många som man inte kan lita på till hundra? - Dum fråga det med, självklart är en näve diamanter mer värt en en hög med gråsten.

Mogenhet
:

Har många sagt att du är mogen för din ålder?
- Faktiskt ja, men det har mer utryckt en beundran över vad vi fått till iung ålder än beundran för min mogenhet.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - De på jobbet trodde jag var äldre när jag började men ska jag ut så tror de flesta att jag är yngre.
Har du fått höfter? - Jag hade turen att födas med höfter, är det ovanligt?
Har du kille? - Nej, jag har som sagt en man.
Du älskar att shoppa? - Ja!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback