Senaste Inlägg

I brist på annat...

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Mörkhårig, fina tänder. Vegar är ett bra exempel.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Ja.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- Adriana och svärfar. 
4. Hur lång är du?
- 166 cm 
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- 10 Negerbarn tror jag att den hette. Dålig krim från 89.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- Hvilken saksbehandler skal det sendes til?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på vem, men oftast ringa.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Gifta. 
9. När såg du senast din mamma?
- Tror att det var den 17:e juli. 
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nej.
11. Mvg i något?
- Ja.
12. När vaknade du idag?
- Jag har vaknat kl 04 och varit vaken till 06, sedan vaknade jag kl 08, allt pga min vackra dotter.
13. Vilken är din favoritplats?
- Har ingen speciell.
14. Vilken plats föredrar du minst?
- Alla platser på höga, dumma höjder.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- I ett annat hus med mina två barn och Vegar.
16. Hur stor är din säng?
- 180, men det blir ändå för trångt när lilltryne vill komma till mamma och pappa.
17. Vad sover du i?
- Naken.
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 1 till mig och 1 till Vegar.
19. Var har du bott/bor?
- Jättendal, Bollnäs, Hamar/Norge, Ottestad/Norge.
20. Tycker du om kinamat?
- Japp.
21. Tycker du om kaffe?
- Japp. 
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Te. 
23. Kan du spela poker?
- Nej.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Nej. 
25. Vill du ha barn?
- Jag har två barn, men ett av dem ligger fortfarande i magen.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska och norska.
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Jadå, när vi var på studiebesök på brandstation.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Havet, bassänger är äckliga. 
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Inredning.
30. Är du cool?
- Nej, jag är nog ganska vanlig och tråkig.
31. Kan du rulla med tungan?
- Ja. 
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Ooo... Svårt. Vegars mormors bror är jävligt kul men jag vet inte.
33. Vad har du för ringsingnal?
- Pink Floyd- Bike.  
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- En penna.
36. Kan du byta olja på bilen?
- Nej, jag är värdelös.
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Tre sekunder.
38. Vem delade du senast säng med?
- Adriana, eller vi delade soffan i morse. 
39. Dansar du i bilen?
- Jag vet inte.
40. När var du i kyrkan senast?
- Jag undrar om det kan ha varit Adrianas dop. 
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 3 st
42. Har du någon piercing?
- Är inte hål i öronen det? Om inte nej.
43. Har du någon tatuering?
- Nej, bara ärr och födelsemärken.
44. Gillar du någon just nu?
- Nej, jag hatar alla? 
45. Är du mörkrädd? 
- Jag är väldigt mörkrädd om jag är ensam, bara lite eller inte alls om jag har någon hos mig.
46. Röka eller snusa?
- Fast eller en gång? Jag röker hellre en gång men använder hellre snus fast, min hälsa är hela grunden.
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Jag har en partner som jag kallar min sambo/Kjærste, han heter Vegar och jag är sjukt förälskad i honom.
48. Vad är ditt mobil nummer?
- Det börjar med +47
49. Vad ska du göra ikväll?
- Förhoppningsvis flytta in och ta i bruk det nya köket.
50. Har du några syskon?
- Två äldre bröder, en äldre syster och en yngre bror.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback