Senaste Inlägg

Kök och bebis.

Köket börjar nu att bli klart, till helgen får vi nog inviga det. Vegars farbror kommer i dag och lägger upp strömmen, Vegars pappa håller just i det ögonblick på att sätta upp taklister. Jag har monterat ihop barstolar och vår nya, lite för dyra matplatslampa. 2995 NOK kostade den, men det får den lov till för den är helt underbar, dessutom kallar vi den våra födelsedagspresenter till varandra. Jag fyller ju 23 på onsdag den 8:e och Vegar blir 23 den 25:e och någonstans bland dessa datum kommer bebisen. Blir bara Adriana som inte blir septemberbarn i vår familj.

På tal om bebisen, jag har börjat känna småvärkar lite då och då speciellt om kvällen. När jag var hos barnmorskan sist så var jag öppen för ett finger, hon kunde få in två sa hon men det skulle kanske sätta igång förlossningen. Livmodertappen var helt mjuk och mogen så allt vi väntar på är att värkarna ska starta för jag är tydligen helt klar.

Bilder på köket kommer väl säkert när allt är klart.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback