Senaste Inlägg

Heja Anna Charlotta Kristina Melin Larsson!!!

Nu är köket helt klart MEN, kameran ligger i bb-väskan i bilen så innan bebisen kommer får ingen se några bilder. Igår tapetserade svärfar på nya, lilla toaletten, börjar bli klart där nu också och på nya gästrummet. Det blir massor med bilder som ska visas. Barnrummen, nya köket, nya gästrummet, nya toaletten och NYA BEBISEN!!! Om den någonsin kommer då. Jag måste ha en jäkla bekväm livmoder eftersom det tydligen inte är aktuellt att komma ut därifrån.

Igår kväll var vi och besökte Vegars lilla nyfödda kusin, otroligt söt men så liten! Ändå var hon tydligen längre än Adriana var (De måste mätt fel, min unge har aldrig varit så liten?) dock inte lika tjock.

En annan rolig sak hände när jag loggade inte på bloglovin i morse, jag (?!) har faktiskt fått en award från min gamla klasskamrat Emma. Nice!



Tydligen ska man länka till 12 andra bloggare, men jag vet inte om jag ens följer så många. Så jag tar bara en munfull.

Anna: Min härliga kusin som bloggar om sitt liv som hundmamma till Sammi och allt möjligt annat. Lyser ofta upp min dag med lustiga inlägg och får mig att sakna henne än mer.

Linda: Också en gammal klassis, skriver om sitt liv som mamma till dottern Andrea. Får mig att längta hem till Jättendal.

Anna-Maria: Vi gick i samma skola, bloggar om familjen sin och renoveringen av deras nya radhus. Älskar att läsa och se bilder om det.

Karin Ketchupmamman: Jäkla lustig blogg helt enkelt.


Det var vad ni får. Nu ska jag äta något sedan sova. kanske ska jag försöka att starta förlossningen med hjälp av positivt tänkande, men det går nog inte eftersom mina tankar nu för tiden ofta är väldigt bittra. Vem vill väl födas ill en sådan sur mor?

- Kom ut bebisen! Jag lovar att vara glad när du är ute!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback