Senaste Inlägg

Igår var det lördag.


Jag har varit grisförkyld hela denna veckan, alltså har studierna som jag startade i måndags blivit lidande. Vegar har också varit sjuk men ändå jobbat hårt med renovering. Sovrummet börjar nu ta form, väggpanel är på och golv inhandlat, dock var detta golv ovanligt svårlagt så vi funderar på att byta ut det mot det "gamla vanliga".

Leonora tog i fredags sina första steg, dagen före 11-månadersdagen. Detta har vi väntat på länge eftersom hon i flera månader har kunnat stå stabilt utan att hålla fast sig. Vansinnigt gulliga steg var det såklart.

Adriana går på som vanligt, lika vansinnigt gulligt.

Idag hoppas jag på att få måla massa omålade och ofärdigmålade saker. Detta låter sig göras om vi får barnvakt. Svärmor är i mina tankar.

Jag längar efter ett hem där saker ligger på sin plats och inte i högar i vardagsrummet och i barnens sovrum. Jag längtar även efter att få sova tillsammans med Vegar i vår säng i vårt sovrum, inte i Adrianas rum. Nu vill jag ha ordnings.

Trevlig söndag till er alla! Lite bilder för att dra upp inlägget kan jag bjuda på.


Gammal bild på min lillebror, han ser annorlunda ut i verkligheten.


Harald-gull sover under bordet i gamla lägenheten. Då var han innekanin och under bordet var hans tillhåll.


Min lägenhet under gymnasitiden i Bollnäs.


2 Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld den 2011-08-21 @ 22:46:07
http://saratilling.se

Tack som fan för din underbara kommentar. Den värmde ska du veta =)

Postat av: Anonym den 2011-08-31 @ 23:41:14

jag tror att jag skickade mitt nya nummer till ditt hemnr. Lider ju av idioti!

Det är 0703968766

iaf!



PUSSSSSSSSSS /anna




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback