Senaste Inlägg

En liten present från min käre

Min mycket käre sambo gav mig en present igår för att göra upp för alla missade presenter (En del). Jag fick mig en egen laptop. Ja! Bara min!

En annan sak som är lite trevlig var att Adriana fick massor av skryt när jag skulle hämta henne i barnehagen idag. De var så imponerade över att hon målde riktiga gubbar nu och hon hade även suttit och räknat färgkritorna :) Så duktig så. Räkna är den nya favoritsysselsättningen, hon vil gärna att vi "tecknar" siffror och räknar allt från fingrar och tår till makaroner. GULL!

2 Kommentarer

Postat av: Charlotte den 2011-02-04 @ 16:27:12
http://enelfindelmar.blogg.se/

Hej! Välkommen in till min Smyckesblogg EnelfindelMar!

Unika,egendesignadepersonliga och handgjorda smycken av mig. Mamma/gravid-smycken,örhängen,halsband,herrsmycken ,Skyddsänglar mm. Kika gärna in och låt dig inspireras! :)

/Charlotte

Postat av: stina den 2011-02-07 @ 20:16:26
http://mammastinsen.blogg.se/

Sv: TAckar!



Hihi va sött av din sambo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback