Senaste Inlägg

Dammsugardrama



Hallå kära vänner!

-Men vadå?! Ett inlägg till dagen efter det senaste?! tänker ni nu.

Men visst, jag fick lust att skriva lite till. Sitter just nu och blänger på teoriboken. Den är skitful.

Jag och Vegar har städat nere idag. Det bjuder på problem för vår dammsugare har gått av. Just det, själva ändstycket i plast där man fäster det fina platta munstycket så man effektivt kan dammsuga golvytor har på magiskt vis gått av så nu kan man inte dammsuga golvytor. bara med själva röret. Så lösningar är att ta en platt golvmopp, dra ihop en hög av skräp och sedan dammsuga upp den. Mattor får man helt enkelt stå på knä och använda lång tid på att dra röret fram och tillbaka. Man kan fråga sig varför vi inte köper nytt, det visar sig att kan kan köpa alla delar till en dammsugare utom just denna. Den måste specialbesällas. Tur för oss, annars hade ju hela äventyret varit slut för länge sedan.

Mina vackra barn sover. De behöver samla krafter för att kunna stöka till så att mamma (jag) får lite till att städa. hade ju varit illa om det bara blev en gång idag.





Den 10 oktober såg de så här ut.
Hur de ser ut nu har jag inga bilder på datorn, men tänk er så där + 8 månader och 2 dagar.
Vackert va?











1 Kommentarer

Postat av: Liseth den 2011-06-12 @ 14:49:56
http://lisethn.bloggplatsen.se/

Ja Leon är väldigt matglad av sig. Finns nog nästan inget han inte tycker om. förutom morötter. de är väl de enda.

Tur att din yngsta äter så bra då, och tråkigt att den andra inte vill ha, de brukar väl oftast vilja göra samma sak som den andra :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback