Senaste Inlägg

Rubrik för måndag



Okej. Vi var på visning på huset idag. Var ett väldigt fint hus, men det kändes inte helt riktig så jag tror vi satsar på att bygga nästa sommar. Vegar är våldsamt tråkig och spelar nåt jäkla spel. Om ca 30 minuter ska jag ringa min moder hemma i moderslandet. Hon har blivit väldigt svår att få tag på, de är ute i Havsfrid så gott som alltid. Det är stugan deras som de köpte i höstas.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, skriver mest för att få tiden att gå så jag kan ringa mamma. Försökte ta bilder på barnen igår som jag kunde lägga upp efter som de var så djävulskt söta. Resultatet blev dock inte så bra. Är inte lätt att få dem att sitta snällt och se in i kameran.

























1 Kommentarer

Postat av: Liseth den 2011-06-14 @ 10:18:15
http://lisethn.bloggplatsen.se/

Gud så söta dom är!! De är så lika varann å så lik sin söta mor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback