Senaste Inlägg

Sommaren 2011

Denna sommar bör jag ta körkort. I augusti börjar jag att studera vid nks nettstudier och då blir det tillräckligt mycket att koncentrera sig på av inlärning. Denna sommar ska även badrummet byggas ut och masterbedroom ska bli större och finare.

Det finns ett hus jag vill se på och möjligen lägga in ett bud http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28843698, men vi måste få byggt klart här först. Om vi inte hamnar i det huset börjar vi troligtvis att bygga nytt sommaren 2012.

Så mycket att tänka på. Alldeles för mycket.


Annat som hänt:

* Jag har varit på MR och funnit ut att jag har kotglidning i ryggen. Bajs.
* Jag har varit hos tandläkaren. Äntligen.
* Leonora har börjat krypa, dragit sig upp och sakta börjar flytta sig runt möblerna. Hon SKA framåt.
* Adriana är duktig som vanligt, lägger nu utan problem pussel med 12 bitar, kan alla färger siffror och massor av bokstäver. Hon känner igen flera skrivna ord så som Adriana, leonora, mamma, pappa osv.
* Vegar jobbade sin sista dag igår och ska inte tillbaka fören 19 sep. Härligt!

Annat som inte hänt:

* Ingen har överraskat mig med enorma pengasummor.
* Ingen har överraskat mig med en guldring.
* Ingen har överraskat mig med storstädning.
* ingen har överraskat mig med den perfekta, billiga, byggfärdiga tomten.

Inga överraskningar alltså.


Annat som ska hända:

* Mommo och Offa fyller 70 och 80 år och har dessutom 50 års bröllopsdag. Det blir hotellfest för hela familjen!
* Den 1 juli tar jag flyget till Arlanda och sedan tåget till Uppsala där jag ska spendera en vecka hos min kära kusseluska (Kusin inte kvinnligt könsorgan) Anna!
* Den 9 juli firas min faders 50-årsdag i sann vikingaanda.

Det blir partysommar tydligen.




Vackert!

















0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback