Senaste Inlägg

I min postlåda

VM är slut...
Två dagar har nu gått och vi vet inte vad vi ska hitta på?
Blir väl att se på skidskytte-vm då...

Adriana har i alla fall karnival i barnehagen idag, de skulle vara utomhus och utbudet på utomhusdräkter var begränsat så det fick bli en ballerinakjol och fevingar från hm. Billigt var det också så jag är nöjd och jag tror Adriana tycker att det dög.

Snart så ska jag hämta posten, väntar nämligen på ett stort paket med romantiska filmer från cdon! Kanske jag ska göra det nu med en gång...

*hämtar posten*

Detta fanns att finna i min brevlåda:
1: Reklamblad från KappAhl
2: Reklamblad från Kiwi minipris
3: Reklamblad från Europris
4: Reklamblad från Rimi
5: Reklamblad från BUNNPRIS
6: Rabattkupong från lokala bowlinghallen
7: Lapp där det står att jag har paket att hämta ut från CDON!!!

Film i kväll! Vegar och jag har haft problem att välja film i det sista, alla tycks vara nyligen sedda. Men nu blir det andra bullar i ett par dagar.

Nu luktar det bebisbajs, så hej då.




2 Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld den 2011-03-10 @ 20:46:38
http://saratilling.se

Nå? Vilken film blev det? Har ni sett till det som är vackert?

Postat av: i min lilla lilla värld den 2011-03-12 @ 14:25:35
http://saratilling.se

Åh... dagboken är såååå bra. Har sett den 2 gånger =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback