Senaste Inlägg

Vanlig fredag efter en vanlig torsdag

I går var det torsdag, alltså vanlig torsdag inte bones-torsdag. Varför? För norska tv3 har valt att avsluta säsongen tre avsnitt för tidigt till föredel för paradise hotel!!! Hur går det an?! Jag har lust att göra något dramatiskt och förfasande, när folk undrar varför i hela friden hon gjorde så kan Vegar (eller ni bloggläsare) förklara för media att norska tv3 bär all skuld pga sina dumheter som faktiskt inte har någon förklaring alls!!!

I dag ska vi ta oss en tur till Mommo och Offa, Vegars mormor och morfar. Vi gillar att hänga med dem. Adriana älskar att vara där, när vi ska gå till barnehagen ber hon om att vi drar dit istället.

Nu kan man nästan säga att min äldsta dotter ber om gos och puss, annars skulle hon väl inte se så jävulskt gullig och frestande ut?


















3 Kommentarer

Postat av: Fia- mamma till Edison den 2011-03-20 @ 19:34:24
http://airyfairy.blogg.se/

Sv: Yes har testat tvillingpositionen också.. den får jag inte alls till tycker jag... liggamma gör jag ibland men det går sådär det också. Kanske måste träna mer!



Postat av: i min lilla lilla värld den 2011-03-20 @ 22:04:47
http://saratilling.se

Så klart hon vill gosa. Det ser ju vem som helst =)

Postat av: Emma Viklund den 2011-03-20 @ 22:50:58
http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Sv: Tack för dina kommentarer, vad gullig du är :) Jag tog inte illa upp av din kommentar angående Viggos inredning i rummet, bara roligt att få lite tips på hur man kan göra :) Jag hinner inte alltid svara på kommentarer, så godkänner jag dom bara, sen glömmer jag bort att svara :p



Tack för din fina kommentar, vad glad jag blir... Aldrig fått en så fin kommentar :´) Jag är väldigt godhjärtad faktiskt om jag får säga det själv, vill aldrig någon nå ont och dömer ingen innan jag känner personen :)



Tycker du verkar vara en helgullig tjej och jättetrevlig, minns dig från högstadiet :) Du trivs rätt bra i Norge eller? Dina flickor är så otroligt söta :) Länge sen jag kikade i din blogg, så måste göra det nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback