Senaste Inlägg

Dag 1 - Presentera dig själv.


Jag heter då som bekant Anna Charlotta Kristina Melin Larsson. Namnet Kristina valde jag själv att lägga till jag när jag döptes som 13-åring.

Jag föddes den 8 september 1987, enligt min mor VÄLDIGT fort. Vattnet gick under förlossning 3.04 och jag är född 3.06 om jag minns rätt, så 2 minuters krystande.

Jag har gått 10 år i grundskolan då jag efter halva klass 3 valde att hoppa ner till klass 2 igen för att gå med mina kusiner och bästa vänner Anna och Kristina (Det är inte efter dem jag har mina namn, namnen är släktnamn.) När vi skulle börja gymnasiet så flyttade vi alla till Bollnäs, Kristina för att gå IB och Anna och jag för att gå estet. 2:a året var helt jävligt då Kristina efter 2 års sjukdom dog i cancer. Finns tusen saker jag kunde sagt om det men inget jag kommer att säga. Efter studenten 2007 flyttade jag till Norge för att bo ihop med min pojkvän Vegar som jag träffade i Turkiet 2003.

I norge hade jag bott lite över ett år när jag fick uppsöka läkare då min mens aldrig kom, jag hade redan tagit 2 negativa graviditetstest så jag visste inte vad det kunde vara. Jag var gravid.
Den 13:e april föddes vår första dotter Adriana Kristina Motrøen. Eftersom Adriana inte var planerad och vi inte visste hur lätt vi egentligen hade för att bli gravida tänkte vi att det får ske när det sker, vi ville inte ha allt för långt mellan barnen. Den 25:e januari var gapade jag större än någonsin förr då jag testade positivt, jag hade ju inte ens fått tillbaka mensen än, vår andra dotter Leonora Kristina Motrøen som föddes den 20 september 2010 blev till på första ägglossning.

Nu bor jag med min Vegar och våra döttrar i ett hus i Ottestad, Norge. jag studerar nu för fullt till bedriftsøkonom och så är det med det.



Kristina, Anna och jag. Bild tagen av Vegar i turkiet 2003.



Adriana och Leonora.




Vegar.



Huset.







3 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-10-25 @ 17:19:07

åh, kristina... :/

Postat av: anna den 2011-10-25 @ 23:54:28

alltså.. jag ser utvecklingsstörd ut på den där bilden. minns att jag tyckte att glasögonen var snygga också...



....



....

Postat av: Linda den 2011-11-23 @ 21:47:01
http://lindawik.blogg.se/

Men dra mig baklänges vilket hus ni har!! :O Herregud vilket stort och fint hus =) =) något avis =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback