Senaste Inlägg

Dag 3 – Vad är kärlek.




Ja ni...

Kärlek är väl att förlåta, kanske "offra" sig och göra något man verkligen inte vill för att glädja någon annan.

Det måste ju bero på kärlek att mina föräldrar åker 50 mil enkel väg bara för att träffa oss för en helg, eller när Vegar körde 36 mil enkel väg VARJE helg bara för att träffa mig när jag fortfarande bodde i Sverige.

När Vegar kommer hem från butiken och har köpt med sig en extra överraskning till mig bara ändå, eller när han föreslår att vi ska ha datekväll (vilket vi ska ha på fredag) för att muntra upp mig, även om vi vet att datekväll är som vilken annan fredagskväll som helst med det undantaget att det heter datekväll och därför blir lite extra speciell.

När Leonora är ledsen och Adriana tröstar, klappar på huvudet och säger "Det går bra lille venn!".

Känslan när ungarna skrattar och man verkligen måste behärska sig för att inte bita dem hårt.




Syskonkärlek.




Manne tackar nej till kusin-kärlek.




Jag med min katt Morgan, en av mina första kärlekar.




Vänskaplig kärlek.




Mina för evigt största kärlekar.















1 Kommentarer

Postat av: anna den 2011-10-27 @ 14:40:51

alltså vi måste VERKLIGEN ta lite nya bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback