Senaste Inlägg

Dag 5 – Min dag.



Min dag började som vanligt med en liten flicka som var jäkligt förbannad på mig för att jag inte satt vid hennes sängsida när hon vaknade så att jag kunde ha tagit upp henne omedelbart och inte efter de 7 sek det tar för mig att gå från vårt rum till hennes.

Dagen fortsatte med att jag serverade den lilla flickan och hennes storasyster frukost, inte heller helt utan drama för den rosa plasttallriken var smutsig och Adriana (stora flickan) var tvungen att äta från en turkos. Detta var tydligen på gränsen till vanvårdnad tyckte Adriana, men ibland är mammor helt enkelt dumma.

Vi gick ut och lekte och svärmor och svärfar kom och hämtade barnen för en promenad, det bestämdes att barnen ska få sova där inatt.

Jag, Vegar och Vegars bror Andreas körde en liten tur för att inhandla matvaror. I butiken ringde min väninna Marie mig för bjuda med sig oss på grilltur. Vi tackade ja.

När vi kom hem från butikturen gick jag upp och såg Grey´s Anatomy tills nyss, för nu ska vi dra till Marie och Åsmund.













0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback