Senaste Inlägg

Ett inlägg för att lugna massan.


Jag är så fruktansvärt gristrött att jag knappt vet vad jag heter. Jag vill vara grisrik så någon gör allt tråkigt åt mig och jag bara kan göra det jag har lust till.

Men jag har några småsaker att se fram till då, Greys anatomy-boxen som jag beställt, julafton, charlottenbergtur, börja äta godis igen och för att inte tala om att det är Bones-torsdag så ikväll är det mys.

Till sommaren ska förhoppningsvis jag och Anna-Panna ta en sydentur, jag vill bara ha värme, kallt är skit.

Nu när jag sitter här och svär över vinter och snö kom jag på något som jag helt glömt bort! SKIDSÄSONGEN!!!
Petter Northug och Marit Bjørgen! Att jag kunde glömma det... Nu ser det plötsligt ljusare ut.











0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback