Senaste Inlägg

Anna


Efter som jag är i tipsar humör så kan ni ju läsa min kusin Annas blogg.

Detta är en av de kvinnor jag älskar allra mest på denna jord, hon är ett fantastiskt exemplar av människa. Ganska så egen gällande sätt att klä sig och uttrycka sig vilket gör henne bara mer underbar. Jag kan med handen på hjärtat säga att hon är en person jag kan lita 100% på. Finns inget jag inte skulle kunna berätta för henne utan att hon skulle lyssna.

Men hon är ju också förbannat rolig.



Så här fina är vi tillsammans... Men detta var när vi var yngre, vi HAR mognat.







2 Kommentarer

Postat av: Anna den 2011-09-17 @ 14:05:26

DU kan va egen!

Postat av: Yohanna i Las Palmas den 2011-09-18 @ 00:47:32
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Halsa din kusin att det inte gar att komentera pa hennes blogg, ifall hon undrar.

Halsningar

Yohanna som kikat pa kusins blogg;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback