Senaste Inlägg

Charlotta-kväll!



Hallå allesammen! Som min dotter så vackert brukar säga.


Igår var det bones-torsdag, ja ni hörde rätt, tv 3 har sedan några veckor tillbaka valt att fortsätta sända resterande avsnitt från säsong 6 av bones. Idiotiskt påfund från början det där.


Igår klarnade även grunnleggende regnskap för mig, en av kurserna jag läser som jag plötsligt körde fast i. Kan tillägga att stoltheten min är att ta på. När jag gjort färdigt min uträkning ropade jag på Vegar för att han skulle se och beundra min beundringsvärda prestation. Det gjorde han, så mycket att han köpte lite godis till mig.


Heute är det fredag men inte vilken fredag som helst inte. Nej, nej, det är Charlotta-fredag. Ikväll och i morgonkväll ska Vegar lägga sig tidigt och jag ska få ha egen myskväll med götta och romantiska filmer, sådana filmer som Vegar inte kan se utan att sucka för högt, kommentera dumt eller bara se utan att på något sätt störa och förstöra. Så i kväll ska jag sitta och fånflina utan att bli avbruten av "Jeg ser du smiler!" och jag ska tokgrina utan att få höra "Men gi deg da!". Det kommer att bli en bra kväll.


Nu tillbaka till studierna



I brist på bild slängde jag ihop en egen. Dock är det inte "Gone with the wind" jag planerar att se men den gör ett passande exempel.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback