Senaste Inlägg

Om dagen igår, en viktig dag, min födelsedag.



Igår hade jag födelsedaaaaaaag!!!

Jag blev 24 år gammal men vill påstå att jag är klok som en 53 åring, vacker som en 17 åring och har livserfarenhet som en 102 åring.

Det vill jag påstå.


Så här såg jag i alla fall ut den ‎30 ‎augusti ‎2001, ‏‎21:45:02 (13, snart 14 år)



Och så här ‎den ‎30 ‎augusti ‎2006, ‏‎21:47:26 (18, snart 19 år)




Varför jag visar? Se datumen och tiden...


Jag är väl medveten om att jag bör visa bilder på det 98% färdiga badrummet, 99% färdiga sovrummet och 97% färdiga resten som vi gjort men jag vill helst vänta tills det blir 100% färdigt jag.


Idag ska Vegar och jag fortsättningsfira min födelsedag. Jag låtsades vara deppig igår när dagen var slut så Vegar tyckte vi kunde fira den lite smått idag igen, så det blir Stange-kebab och Sex And The City 2 på blueray ikväll. Det är extra romantiskt av Vegar för han har faktiskt redan ställt upp och sett den med mig på bio. Det är kul att ha många födelsedagar.


Medans jag är i farten.

Adriana ställer upp i en tävling där hon kan få pryda leverpastejburken här i norge så gå in och rösta på henne EN GÅNG OM DAGEN. Gå in här eller här eller här. Alla länkar lika bra.



Tjohej!



1 Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld den 2011-09-13 @ 13:44:35
http://saratilling.se

Det 3 uppe nu snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback